Ръководство за работа с продукта StoreHouse PRO
Актуалната версия е: 10.1.10
Вижте какво е новото в последните няколко версии
Настоящото ръководство ще Ви запознае с начина на работа със складовата програма StoreHouse и с някои от нейните специфични възможности. Ръководството е подходящо за самообучение при започване на работа с продуктите StoreHouse LITE и StoreHouse PRO. За всички аспекти на работата с продукта, които не сме успели да засегнем и разясним достатъчно добре в ръководството, използвайте възможността да заявите телефонна или онлайн консултация в рамките на Вашия абонамент за поддръжка.
Съдържание:
Инструкции за начално конфигуриране на продукта. Създаване на нова или зареждане на съществуваща база данни. Установяване на основните настройки и работни параметри на програмата.
Към ръководството
Въвеждане на фирмените данни, които програмата ще използва при издаването на фактури и други видове документи. Регистрация по ЗДДС и задаване на размера на данъчната ставка. Добавяне на банковите сметки на фирмата.
Към ръководството
Създаване и редактиране на номенклатурата на стоковите групи. Групите в StoreHouse служат за филтриране на резултатите в справките, както и за създаване на селекции от артикули, върху които да се приложат определени видове масови действия.
Към ръководството
Създаване и редактиране на артикули. Въвеждане на параметрите на стоките, техните цени и други характеристики. Създаване на комплексни артикули - разходни норми за изработка на изделия или за извършване на услуги.
Към ръководството
Създаване и редактиране на номенклатурата на клиентите и доставчиците. Задаване на предпочитания за плащане, срокове за отложено плащане, избор на тип цена по подразбиране и въвеждане на специални отстъпки.
Към ръководството
Инвентаризация и коригиране на складовите наличности. Въвеждане на началните наличности на стоките при започване на работа с продукта. Пълна и частична инвентаризация на склада - създаване и промяна.
Към ръководството
Документиране на покупките на стоки и материали от външни доставчици. Създаване, зареждане и редактиране на документи за доставка на стоки. Връщане на стоки към доставчици. Преобразуване на заявки в доставка. Доставки по допълнителна мерна единица с автоматично трансформиране към основната мярка по предварително определен коефициент на преобразуване.
Към ръководството
Документиране на продажбите на стоки, изделия и услуги. Издаване на фактури, дебитни и кредитни известия, стокови разписки и проформа фактури. Генериране на документи за продажба на базата на други операции и документи. Създаване, зареждане и редактиране на продажби. Търговски отстъпки, специални цени, начини на плащане и падежи.
Към ръководството
Създаване и редактиране на производствени операции. Автоматично изписване на материалите по предварително дефинирани разходни норми и остойностяване на готовата продукция. Замяна на материалите по време на производство. Автоматизиране на производствените операции чрез баркод четец.
Към ръководството
Прехвърляне на артикули между виртуалните складови обекти. Създаване и редактиране на трансферни операции, отпечатване на документи за прехвърляне на стоки. Импорт на трансферни операции от други бази данни. Възможни приложения на функцията за трансфер.
Към ръководството
Създаване и отпечатване на гаранционни карти. Издаване на гаранционна карта на базата на съхранена продажба или с произволни артикули. Въвеждане на серийните номера на артикулите и техните гаранционни срокове. Общи гаранционни условия.
Към ръководството
Създаване и редактиране на оферти за доставка и продажба на избрани артикули. Отпечатване на документа като оферта или като ценова листа. Печат на документ със снимки на артикулите. Автоматично генериране на оферта за цели стокови групи.
Към ръководството
Създаване и отпечатване на заявки към външни доставчици за доставка на стоки и материали. Изготвяне на заявки с цени и без цени.
Към ръководството
Управление на приходите и разходите. Следене и погасяване на задълженията на клиенти и задълженията към доставчици. Въвеждане на частични и окончателни плащания. Справка за задълженията и плащанията.
Към ръководството
Ограничаване на достъпа с пароли и потребителски акаунти с различни права. Създаване на потребителски профили и присвояване на права за достъп до отделните програмни модули и функции. Разрешаване на достъп до избрани виртуални обекти. Деактивиране на потребителски акаунти.
Към ръководството
Защита срещу загуба на информация чрез редовно създаване на компресирани резервни копия на базата данни. Промяна на пътя за съхранение на архивите на StoreHouse. Възстановяване на базата данни от избран архив. Препоръчителни практики при архивирането на данните.
Към ръководството
Страница на складовите програми StoreHouse LITE и StoreHouse PRO