Въвеждане на данните на Вашата фирма
Преди да въвеждате каквото и да е, или да извършвате каквито и да е операции с програмата, трябва да въведете данните за Вашата фирма. За да направите това стартирайте командата "Данни на фирмата" от менюто "Номенклатури".
Попълнете полетата за име на фирмата, населено място, данъчен адрес, МОЛ, идентификационен номер, идентификационен ДДС номер, стандартната ДДС ставка за страната и ако сте регистрирани по ЗДДС, уверете се, че пред полето "регистрирана по ЗДДС" е поставена отметка. Ако фирмата Ви не е регистрирана по ЗДДС, премахнете отметката пред тази опция.
Ако сте потребител на StoreHouse PRO можете да въведете същите данни и в полетата, които са предвидени за изписване на същото на латиница. По този начин ще можете да ползвате данните и при издаване на документи на език, различен от български (към момента това е приложимо единствено в модула за "Заявки"). Попълването на данните на латиница в LITE версията е излишно - тя не поддържа издаването на заявки на друг език.
Ако желаете, можете да въведете и информацията за Вашите банкови сметки като натиснете бутона "банкови сметки". Можете да направите това и по-късно - чрез менюто "Номенклатури" -> "Банки", но преди да извършите първата продажба с плащане по банков път чрез програмата, трябва да сте въвели поне една банкова сметка.
За създаване на нова банкова сметка натиснете бутона "Нова сметка"
След като приключите с въвеждането на данните на фирмата и, евентуално, данните за Вашите банкови сметки, натиснете бутона "Запис" за да съхраните промените и да се върнете към основния екран на програмата.
<-- Към съдържанието